Sidor

måndag 13 februari 2017

Förstoringar

Nu när jag har gjort om lite här hemma så blir det inte att korten som var i bokhyllan kommer att tas fram. Blir inte bra. Dessutom så vill jag byta lite. Men till vad? Alltså, att köpa någon stor fin tavla kostar ju skjortan så det är inte aktuellt. Men jag brukar ju förstora bilder billigt och det är nu det som jag tänker göra. Gick igenom mina gamla bilder som jag har på skiva från 2003 då jag besökte Nationalparken Plitvicka Jezera i Croatien. Enligt mig det absolut vackraste stället som finns, det finaste som jag någonsin har besökt. Men å andra sidan så har jag ju inte varit på så många platsen. Som ni alla vet så gillar jag ju att fota och har alltid gjort det. Fast då, 2003 var det så att man fick beställa pappersbilder...och så fick man samma bilder på skiva.Några av dessa bilder som jag tog då är favoriter. Så tänkte förstora utav dom. Men nääää, efter närmare tanke så tycker jag det blir för mycket grönt. Tror jag tröttar på det fort. Så jag letade upp en sida med bilder på djur. Något som jag aldrig tröttnar på. Jag ska ju välja 3 bilder men kan inte bestämma mig. Dessa bilder är mina egna från 2003. Jag älskar ju vattenfall och natur. Vem vet, det kanske blir någon av dom iallafall.










Sidan med djur är ju stört omöjlig att välja mellan, så många många fina som jag skulle kunna tänka mig. Och det är ju samma där, jag kan inte bestämma mig. Mer än att OM det blir med djur så kommer iallafall bilden med elefanterna med. personligen tycker jag det är jättesnyggt med förstoringar på djur.




















Just dessa 2 med kaffe ska jag fixa till köket. DET har jag iallafall bestämt :)




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Här kan du lämna dina tassavtryck