Sidor

lördag 4 februari 2017

Zira 4 veckor

När jag började med min uppfödning, då för längesedan tyckte jag att veckorna segade sig fram. Jag längtade efter bebisarna så det gjorde ont. Visst längtar jag lika mycket nu. Men med mer erfarenhet (förhoppningsvis) där jag vet hur viktigt det är med dessa 65 dagar i mammas mage går veckorna fram i ilande fart. Zira har nu alltså redan gått 4 veckor. Jag tycker hon har lite mer mage än förra gången, men det kan ju vara inbillning. Hon sover iallafall väldigt mycket. Och hon är lite mer gossjuk än vanligt. Gosar hon inte med mig så gosar hon med Tussen. Ååååå vad dom två älskar varandra. Så härligt att se. Hennes vikt idag är 4613g och hon har en ökning under veckan med 196g (176g) sammanlagt nu 535g (429g) sedan parningen. Hon ligger lite över mot vad hon gjorde förra gången, det som står inom parentes är vad som gällde då. Och det syns tydligt nu att hon har en liten bebismage.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Här kan du lämna dina tassavtryck