Sidor

lördag 11 februari 2017

Zira 5 veckor

I morse när jag vägde henne så var vågen helt bananas. Trodde jag alltså. Vägde om henne flera gånger men det visade samma resultat varje gång. 4610g. Hon har GÅTT NER 3g under veckan som har gått. Visst, denna veckan har hon varit lite illamående. Inte så hon har spytt, istället har hon haft diarré. Och det har synts på hennes ögon att hon varit illamående. Men hon har ju ändå ätit precis som vanligt. Och magen har växt på henne, det ser jag ju. Trots att hon har gått ner denna veckan så ligger hon några gram mer än förra gången samma tid med 87g. Vi får se vad vågen visar nästa lördag. Har ju varit med tidigare om samma sak med illamående och det brukar hålla i sig under 1 vecka.
Att bara ligga och slappa på matbordet gillar hon lite extra nu




Fin bebismage, eller hur?








För 1 vecka sedan letade jag efter Tussen, kunde inte hitta honom alls. När jag efter många om och men såg honom så hann jag inte ta fram kameran. För tittar man bara snabbt så ser man honom inte. Han har samma färg som några av leksakerna i korgen




2 kommentarer:

Här kan du lämna dina tassavtryck