Sidor

tisdag 14 februari 2017

-10kg

Först så vill jag idag  gratta Nemo som fyller 2 år. Sötnosen, tiden går alldeles för fort. Har inga nytagna bilder på honom så ni får vara utan. Kommer säkert någon bild inom kort då jag har planer att ta med dom ut en dag.

Det blev en väldigt bra present till mig själv på alla hjärtans dag. Jag har klarat av mitt 3:dje delmål, att gå ner 10kg. Nästa delmål är ytterligare 3kg som Viktklubben räknar med att jag ska nå den 10 mars. Vi får se. Hittills har jag legat steget före deras beräkningar. Jippiiiiiiii!!!! Hurra för mig. Och allting flyter fortfarande på utan problem. Fast igår var jag sugen på pizza. Som jag egentligen inte är så förtjust i. Men det är säkert för att jag hade fastedag och inte äter så mycket. Men jag har inte fuskat en enda gång, inte en enda. Jag håller mig strikt till kostplanen.





2 kommentarer:

  1. Åh Gud så duktig du är! 👏🏻👍👊😄

    Önskar jag var lika stark som du! ❤

    SvaraRadera

Här kan du lämna dina tassavtryck