Sidor

tisdag 23 september 2014

Snart dax

I söndags så beställde jag min biljett till Sverige och nu segar sig dagarna fram. Jag får inte för mig att göra så mycket vettigt, längtar bara till torsdag. För på torsdag morgon klockan 6.40 ska mitt plan lyfta från Alicante till Göteborg. Där hämtar Lena "Stenkatten's" mig och så åker vi till Alingsås och tjatar lite och så får jag se på hennes katter :)  Sen kör hon mig till Borås där Lena "Brembo" hämtar mig klockan 15.00 och så följer jag med henne hem till Broaryd och tjatar och tittar på hennes katter. Och där ska jag också sova första natten för att på fredag morgon åka till Skeppshult och min mamma.

Fast först är det ju onsdag i morgon. Och då ska jag hämta Benny i Alicante som är i Sverige eftersom han har varit på kurs där. Han landar 16.40 så vi får iallafall träffas och tjata en liten stund. För det blir tidigt upp på torsdags morgonen. Vi vet ju inte ifall det blir så att dom ringer efter honom så att han får åka och jobba i Norge. Men jag har ordnat det när det gäller katterna. Frågade innan idag Jenny ifall hon kunde se efter dom ifall det skulle behövas. Och det var inga problem. Skönt, då slipper jag vara orolig för det. Har också frågat brorsan om jag får låna hans bil under veckan och det var inga problem. Men jag kommer inte att köra längre sträckor med den....bara så ni vet. Stannar till den 6 oktober.

Tog lite bilder på mina raringar idag. Fast Lillan var inte på fotohumör


Lillan







Mini



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Här kan du lämna dina tassavtryck