Sidor

lördag 13 september 2014

Bildbomb bebisar!

Hej!

Lördag idag och flera mycket trevliga kattbesök och samtal/mejl. Så roligt det är att lära känna er alla! Tack för idag!

Nu är det bestämt att Lupin, eller Elin som jag tror att hennes nya matte vill kalla henne, ska flytta till en härlig familj i Skummeslöv. Inte så långt bort och hon kommer att få det så bra. Det är härligt när det känns rätt i magen när man träffar nya mattar och hussar!

Akleja är tingad och en tjej som bedriver avel ska titta på henne i veckan som kommer. Verkligen roligt om hennes gener fick gå vidare.

Malva är tingad sedan tidigare, Linné och Näva är reserverade och vi väntar besked/besök. Tillgängliga är Iris och Scilla. Två nyfikna, busiga flickor. Iris lite ljusare och Scilla med vackra bruna inslag. Här ser ni dem sida vid sida. ALLA kattungarna är nyfikna, busiga och keliga men jag upplever Iris som extra nyfiken och rolig och Scilla som extra kelig och mysig. Hör av dig om du är intresserad! christin.vildevik@gmail.com

Gör dig redo för bildbom!
Christin

Iris & Scilla tillgängliga


Vi backar ett steg. Lugnet före stormen… Nystädat och tomt.

Föräldrarna betraktar sina barn!

Pappa Atlas

Mamma Olivia och Pappa Atlas


Linné

Lupin & Iris

Mamma, pappa, Lupin & Iris

Linné och Malva busar

Akleja

Iris i det roliga pappershuset husse gjort

Söt som socker! Iris är en nyfiken flicka som jag gillar extra mycket!

Malva den gosnosen!

Alltså dom här banden - dom kliar!! / Malva

Släpp mig. / Akleja

Titut! Näva och en busig tass

Scilla - har ni sett de små tänderna!

Lupin & Iris

Näva

Scilla på toa! De är jätteduktiga med det.

Ja ni förstår hur lätt det är att fota dem… Men jag gör så gott jag kan! Kom hit och titta live vetja!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Här kan du lämna dina tassavtryck