Sidor

torsdag 15 oktober 2015

World Show, 9 dagar kvar

Endast 9 dagar kvar! Längtar! Jag ser fram emot World Show i Malmö och få se många vackra katter. Och att få träffa alla mina vänner, speciellt dom som kommer från Spanien som jag lärde känna under tiden som jag bodde där och träffade på utställningen i Valencia.

Sólo 9 días a la izquierda! ¡Espera! Espero con interés la Exposición Mundial en Malmö y ver los muchos gatos hermosos. Y para cumplir con todos mis amigos, sobre todo los que vienen de España llegué a conocer durante el tiempo que viví allí y conocí en la exposición en Valencia.

Only 9 days left! Yearn! I look forward to the World Show in Malmö and get to see many beautiful cats. And to meet all my friends, especially those who come from Spain I got to know during the time I lived there and met at the exhibition in Valencia.


Gissa om jag längtar?!? Det pirrar i magen av både förväntan och nervositet. Kommer att bli så otroligt roligt att få vara med om detta. Kan inte låta bli att tänka på några av mina kattungeköpare, synd att dom bor så långt från Malmö, annars hade det kanske varit roligt för dom att bara komma på besök. Det är ju inte varje utställning man är på där man får uppleva att se 1955 katter, för så många är anmälda. Dom kommer från 29 olika länder. Det är 34 domare och 67 assistenter.

Det jag ser fram emot mest är faktiskt att få träffa mina "kattvänner" som jag lärde känna under min tid i Spanien och den utställningen som jag var på i Valencia. Här planeras några gåvor som ska överlämnas till några av dom. Det enda som är tråkigt med just denna utställningen är att jag kanske får åka själv. Vet inte än om Benny kan vara hemma till den helgen också....Dom ville att han skulle åka tillbaka redan nu.

När det gäller utställningar så har jag väl satt mitt eget rekord detta året :) Och det är väl så det ska vara, det var ju en av anledningarna att jag gick över till Sverak. Det har blivit 8 utställningsdagar. Låter väl kanske inte mycket för en van utställare från Sverak men med tanke på att jag tidigare inom WCF bara ställde 4 dagar så är detta bra. Och då har jag ju några kvar innan året är slut, Varberg, Malmö och Göteborg :)



Klicka på bilden så kommer du till hemsidan och kan läsa mer om detta


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Här kan du lämna dina tassavtryck