Sidor

lördag 3 oktober 2015

Lillan, Mini & Zira

Jag vet inte vad jag ska göra.....Helt ärligt. Jag håller på att bli tokig och jag känner att jag kan inte ha det på det här viset. Det gäller Mini. Jag älskar henne så det gör ont, men hon trivs inte....hon trivs inte med sin mamma och sin dotter, det är bara att inse. När hon gick in i löp så var allting ok, hon till och med suttade på Lillan. Och 1 vecka efter parningen så var allting bra. Men veckan som har gått så har hon bara fräst och morrat och gett sig på dom, och vid dom tillfällen har dom fått vara för sig själva. När hon träffar Shaq så är allting ok. Jag kommer att försöka in i det sista innan jag tar beslutet om hon ska flytta eller inte. Men vänder det inte för henne så har jag inget annat val. Jag måste ju göra det som är bäst för henne. Återstår att se vad som händer.

Tog lite bilder på dom idag. Lillan vill som vanligt inte vara med, Mini surar på nästan varje bild och Zira tjattrar med mig som vanligt så snart jag tar fram kameran.


Lillan vill inte titta in i kameran







Mini kisar mot solen







Zira som den bebis hon faktiskt fortfarande är







1 kommentar:

  1. Får ta samma beslut här med när det gäller Abeba och Totsi. Inte roligt alls men det går ju inte att ha det på detta viset. :( Zira är ju helt underbar. Vilken nos och vilka ögon!
    Kram syrran

    SvaraRadera

Här kan du lämna dina tassavtryck