Sidor

fredag 23 oktober 2015

Besökare välkomnas

Om du är lika tokig i katter som jag...har tid och möjlighet.....tycker jag absolut att du ska ta en tur till Malmö, kattutställning World Show och kika. Även om du inte har lust att kika på mina två tjejer som är där finns det ju 1953 andra katter, många olika raser att kika på. Tror att det är något som du aldrig kommer att glömma. Utställningen hålls i Malmömässan. Så kika förbi en sväng vetja!!!!

Mitt sista inlägg innan utställningen!! Kommer att ta massor av bilder som kommer ut här efter helgen. Och kameran i mobilen kommer att uppdatera min FB-sida.

Malmömässan, Mässgatan 6, 215 32 Malmö




Lillan kommer att vara på plats GIC Tawalli's Vanessa Williams




Zira kommer att vara på plats Tawalli's Hakuna Matata Zira


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Här kan du lämna dina tassavtryck