Sidor

onsdag 7 oktober 2015

Shaq ute i rastgården

Efter att ha haft kontakt med Elisabeth som är Shaq's matte (vilket jag har mer eller mindre varje dag) frågade jag om det var ok om jag tog ut honom i rastgården...vilket jag fick. Nu var det ju inte det optimala vädret med tanke på att det blåser som sjutton här och har gjort i ett par dagar. Men Shaq gillade läget, gick ute och nosade överallt. Fast han höll sig helt uppe i altanen där det inte blåser lika mycket. Vi var inte ute någon lång stund, ½ timme bara. Men vi tar en tur ut sen i eftermiddag igen om vädret tillåter. Jag börjar vänja mig vid grabben och det kommer bli tråkigt när han åker hem. Han är helt otroligt snäll. Och med tanke på att han är över 3 år så är han superduktig som inte strilar, trots att han är på ett nytt ställe.

Lite gräs under tassarna var helt ok












Mycket spännande saker flyger omkring ute (löv)







Imorse fick han en myntabanan att leka med. Tror bestämt att han försökte äta upp den









En utslagen hjälte


1 kommentar:

Här kan du lämna dina tassavtryck