Sidor

tisdag 20 oktober 2015

Mini 4 veckor

Nu har hon alltså gått 4 veckor. Det vill säga om det har tagit sig, vilket jag fortfarande tror att det har gjort. Iallafall om jag ska gå efter viktökningen. Något jag för allt i världen inte får ihop denna gången är just viktuppgången, fast jag brukar ha det problemet just denna tiden. Ska jag räkna från INNAN hon blev parad eller efter att hon kom hem? Jag måste bestämma mig. Och jag räknar från innan parningen. Tror jag gjorde det förra gången också, har kollat fram och tillbaka och räknat. Hur som helst. Idag är hennes vikt 4465g och veckans ökning är 178g, sammanlagt 201g.

Jag har lite svårt att jämföra vikten då hon var dräktig med Em, det är ju inte alls samma linje. Då när hon hade gått 4 veckor var ökningen 294g och jag gissade på 5 kattungar...vilket det också blev. Ska jag gissa nu efter vikten så tror jag det blir 3 kattungar, kanske till och med 4. Alltid lika spännande att se hur många som finns i magen (om det nu alltså finns några) Tog bilder på henne idag. Tuttbilderna blev katastrof igen, men har blivit större...och har fått lite mer färg åt det rosa. Och jag som ser henne ofta tycker också att jag ser att hon har fått lite hull på just magen....som dessutom nu är hård.





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Här kan du lämna dina tassavtryck