Sidor

lördag 31 maj 2014

Hemma hos Linden's

Idag har jag varit på besök hos Lisa i Gislaved som har Linden's katteri, där hon föder upp britter, både korthåriga och långhåriga. Där fanns många fina katter att vila ögonen på, både bebisar och vuxna. Efter fika och en pratstund med en glad och mycket trevlig Lisa som jag träffade för första gången åkte vi vidare till hennes dotter som har en 2 britter hon också, även dom Lisas. Där bor bland annat en avkomma till "min" Tawalli's Ricki LAke. Superkul att se alla katterna så klart, men extra roligt att se denna lilla kizzen som kallas för Diva och heter LizPaws Bente Skari i stamtavlan. Mamman är alltså Ricki och pappan är "min" Casper 4 dagar äldre än min Mini som också har Casper som pappa. Tog lite bilder på någon av bebisarna, en del på Zimba och Diva
 Lägger inte ut alla bilderna på bloggen.

Först ut LizPaws Bente Skari, uppfödare till henne är LizPaw's









Sen är det LizPaws Ari Vatanen, samma uppfödare






Kolla markeringen som han har på sidan här. Ser ut som en tass :)




Och så några långhårsbebisar från Linden's










1 kommentar:

Här kan du lämna dina tassavtryck