Sidor

onsdag 28 maj 2014

Katternas transportburar

Idag kom katternas transportburar. Givetvis skulle det provas med en gång och det gick hur bra som helst. Dom fick plats. Efter att dom provade så satte jag dom på golvet i vardagsrummet så att dom har tid på sig att bekanta sig med väskorna mer innan dom ska ut och flyga. Hittade dom flera gånger under dagen med att ligga i dom och mysa, eller bara vara där inne och ta en sväng och lukta runt. Känns bra. Har även varit och hämtat medicin. Fick ju utskrivet för ett år framöver så nu har jag så jag klarar mig. Har även köpt den andra sorten som inte är receptbelagd. Isch....jag hatar att lägga en massa pengar på det men det är ett måste. Annars mår jag ju skit. Beställde dock 4 paket Femal Balans Forte (120st) på Apotea för att dom är billigare där. Och så beställde jag hem Reconvalescent till katterna, brukar ju ha det hemma till dom. Bra att ha ifall dom blir dåliga i magen. Och så fick jag även ta ut medicinen till katterna som dom ska ha vid resan så att dom är lite lugnare. Allt detta finns säkert i Spanien men jag vill ändå ha det så jag får en bra start med det och slipper oron och letandet. Nu kan jag ta det i den takt jag känner för.

I måndags kväll kom brorsans kompis Johan hit som är elektriker och kopplade ur torktumlaren. Det tog inte mer än 4 minuter från att dom kom hit och åkte. Och det kostade mig inte ett öre!!!! Skönt att ha fått det gjort. Kvar är frys&kyl. Men mitt teliakonto strular så jag vet inte om det har kommit några mail. Var där en kort stund igår, då funkade det medans jag hade support från telia men så idag ingenting igen. Och det är en tjej som är intresserad men jag får vänta med att hon hämtar don (om hon ska ha don) tills jag har fått det gamla som ska tillbaka på plats. Eventuellt blir det imorgon. Har även satt ut bilen på blocket. Så är det någon som vill få tag på mig får ni maila på tawallisbritter@hotmail.com



Lillan & Mini provar transporterna









En del av medicinen






Bilen. Finns annons ute på blocket som sagt och där kan ni läsa mer om den




1 kommentar:

  1. Jättefina burar! Har två sådana oxo. Kissarna älskar dem o somnar i dem om de står framme. Linda den lilla räkan tuggade sig igenom nätet på sidan en gång på väg till Varberg ... Gick att laga m björntråd ...

    SvaraRadera

Här kan du lämna dina tassavtryck