Sidor

torsdag 22 maj 2014

Tomt här

Det händer mycket här hemma nu. Och det blir bara mer och mer tomt..ekar gör det också. Och idag så hämtade Oliver soffan och det andra som han har köpt. Visserligen kunde vi ha kvar soffan ett tag till men jag kände att det var lika bra att han fick med sig den nu när dom flyttade till sin nya lägenhet idag. Nu väntar jag bara på att duschen ska hämtas då den också är såld. Då kanske jag kan ta ut sängen här i rummet och ligga på den om jag vill se på tv:n. Eller så kan jag ju dra in den till sovrummet...blir nog lättare gissar jag.

Har varit på tippen både i tisdags och idag. Allt ute är klart, har planterat gräset och kastat allt som ska kastas. Inne växer högen med kartonger. Det mesta som ska med till Spanien och som jag inte behöver använda här är packat....Fast det finns en hel del kvar. Men jag har ju fortfarande tid på mig att få allting klart. För den som undrar varför jag har börjat packa så tidigt kan jag berätta att det beror på att jag inte riktigt har koll på när det ska ner till Spanien med lastbilen.








Tomt blev det....men jag vet ju varför






Kan tala om att jag verkligen gillar den som kom på det här med vacuumpåsar. Det sparar en massa plats för oss i lastbilen. Köpte dock bara 4 för jag ville testa först. Får åka och köpa några fler nästa vecka



2 kommentarer:

  1. Kom i kontakt med vacumpåsar när vi flyttade hem från Kina och sedan dess har vi använt dem flitigt även hemma till skrymmande täcken,täckjackor och annat. Spännande nu för er att göra er av med det mesta för att börja ett nytt liv i Spanien. Förstod nog bara inte varför ni var tvugna att gräva upp rabatten och ta bort altanen...Har nog missat något där.
    Lycka till med allt!

    SvaraRadera

Här kan du lämna dina tassavtryck