Sidor

söndag 25 maj 2014

Lillan & Mini

Mina små älsklingar. Dom finner sig i allt. Går här och hjälper till med packandet, kollar så att allting blir rätt. Eller så tycker dom att det räcker i en viss låda och lägger sig i den själva. Jag tycker att det är bra att dom är med, speciellt vid lådorna. Då blir det inte så mycket nytt för dom när vi flyttar.

Nu kan jag börja ta det lite lugnare. Mer eller mindre allt som ska med är packat, jag har bara ytterligare 5 kartonger att packa. Skåpen är tomma, det som inte ska med har jag kört upp till min mamma i hennes förråd. Trodde jag var på tippen sista gången igår men det blir en runda till på tisdag....blev visst lite till. Har ju nu även tömt och städat ur förrådet. I morgon bär det av till Rusta och handla in lite mer vaccumpåsar och bubbelplast. Bubbelplasten ska vi ha till allt det som inte går att packa i lådor, alltså säng och micro. Eventuellt får jag köpa 5 flyttkartonger till. Har ju datorn kvar att packa och kläder.

Idag var Eva här och hämta duschen som hon har köpt. Eventuellt kunde hon vara intresserad av vår kyl&frys också. Vi sa att vi skulle ta med det men jag fick sätta ut en ny annons. Det blir för dyrt med frakten på det. Dessutom så är det så otympligt. Torktumlaren ska väck, den är också såld. Väntar bara på att hyresvärden kommer och skruvar bort den ur uttaget som sitter tillsammans med tvättmaskinen. Han skulle komma denna helgen. Visserligen är inte helgen över än men det känns som att det inte kommer att bli något av det. Får ringa isåfall för jag måste ha nyckeln till lägenheten ovanför då det andra kylskåp/frys står där som ska in hit. Hatar att vänta............

Har tagit lite bilder på tjejerna idag...så ni inte glömmer hur dom ser ut ;)

Lillan



















Mini














Mor och dotter










Oops....Jag glömde att jag hade sålt datorbordet och stolen och det hämtades igår. Så nu sitter jag här och det går lika bra det.




1 kommentar:

Här kan du lämna dina tassavtryck