Sidor

fredag 10 december 2010

Millas bebisar 12 veckor

Och med andra ord så är dom flyttklara...kassarna står färdigpackade. Katharine har flyttat till sin familj i Halmstad, och jag  önskar er lycka till med er nya lilla familjemedlem :-) Imorgon så flyttar Kenny och Kiefer flyttar på måndag. Meningen var att han skulle flytta på söndag, men då jag är i Helsingborg med Fjodor för att HCM-scanna honom och PKD-testa honom så är jag ju borta hela dagen.

Det har varit 12 helt underbara veckor som har gått alldeles för fort. Kurt har ju varit otingad under hela tiden. Det har funnit intressanter, men jag har valt att avstå då jag gärna vill att han ska gå till både avel och utställning. OCH....Kate liksom Kevin som har varit bortlovade är nu åter till salu av anledningar som jag inte vill gå in på här.

Denna veckan så har inte bebisarna gått upp så mycket i vikt. Har väl inte varit på maten så mycket och har även varit lite lösa i magen. Och jag är säker på att det har att göra med vaccineringen tidigare i veckan. Jag har tagit en hel del bilder, och som ni redan vet så finns dom på min hemsida :-)
Bebisarnas vikter idag är.
Kiefer 1222g +90g
Kate 1178g +26g
Kenny 1219g +32g
Kurt 1580g +92g
Katharine 1165g +47g
Kevin 1354g +60g


Kiefer





Kate





Kenny





Kurt




Katharine





Kevin





Jag har stickat färdigt min lilla vovve också.....blev ingen kizze :-) Kanske den som är vit som jag också ska sticka mer är som en kizze....eller den svarta...vi får se. Den var hur lätt som helst att göra och det tog inte mer än en kväll när jag väl satte mig med det........





Jag behöver skriva av mig. Denna bloggen lyckas jag inte hitta var jag kan låsa bloggen så jag kommer att använda mig av den andra som jag hade tidigare, och då kommer det att krävas lösenord till mina "skriva-av-mig-dagar" Jag kommer inte att ge lösen till vem som helst, och jag tror mig veta att NI själva vet med er om ni får lösen.


Nu räcker det matte....over and out!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Här kan du lämna dina tassavtryck