Sidor

torsdag 16 december 2010

Kevin

Tjejen från Smålandsstenar som har varit hos mig och tittat på Kevin....2 gånger.....hade svårt att bestämma sig :-) När hon såg Fjodor blev hon som dom flesta....förälskad i honom och den färgen. Hon vill gärna ha Kevin,, men hon vill också ha en liten kille i rödsilver. Så hon skulle vänta. Lite synd, för jag hade gärna sett att han hade hamnat så nära mig :-) Tjejen i Finland ville ju också ha honom. Där blev det inget heller. Han hade behövt åka senast idag, och då hade jag fått köra till Stockholm och flygplatsen där.....och alla vet väl vad jag gillar en sådan körning. Dessutom så är det ju riktigt snökaos, knappt så jag vågar ge mig ut till postlådan. Så med andra ord.....Kevin är åter till salu....och så klart är Kurt det också..

Just nu i denna åldern så visar dom så mycket kärlek....det går inte att förklara. Dom vill verkligen vara med överallt, och spinner bara man tittar på dom :-) Samtidigt så är det ju så att dom leker för fullt. Nu är det inte så mycket med leksaker, utan med varandra. Jamie som har lekt så mycket med dom är nu mera lugn, och vill mest gosa. Och Fjodor.....den  lymmeln. Han har inte fattat grejen. Att när man parar en hona så är man inte intresserad av mat, utan man äter upp sig dessemellan. Nu äter han så mycket så han inte orkar göra något alls. Men å andra sidan....blir det inget nu så blir det väl vid nästa löp om det inte har tagit sig nu vill säga. Suzie löper ju fortfarande, men Fjodor visar inget större intresse för henne.


Idag blir det lite bilder på Kevin






1 kommentar:

Här kan du lämna dina tassavtryck