Sidor

söndag 19 december 2010

Jonas & Mia

Ja, egentligen så heter ju Jonas...Tawalli's Harrison Ford...och Mia heter ...Tawalli's Cameron Diaz... :-) Jag har varit med Maria som har Julian från mig och hämtat hem hennes Bella. Hon frågade om jag hade lust att följa med och det är ju klart att jag hade. Kul att få träffa Anneli igen, och så spännande att se Jonas och hur han har utvecklats. Först fick vi ju så klart se Bella, en vacker liten dam som är blåpadda.....och Julians blivande. Fick då också veta att Mia var på parning hos Jonas, och nu kunde jag inte hålla mig längre......Jag måste bara få se dom.

När vi kom upp och jag fick se Jonas så tappade jag hakan. Jisses vad stor han är. Och så grymt fin. Det var ju Jonas som Benny ville behålla så med andra ord så har han öga för det här med hanar :-) Och Mia var också superfin. Hoppas nu att det har tagit sig mellan dom. Det ville sig så väl när vi var där att Lena kom för att hämta hem Mia så då fick jag träffa henne också.

Jag har inte kunnat släppa synen när jag såg Jonas. Hans pappa är ju stor och grov, men Jonas har växt om honom. Inte lika grov än men det kommer ju. Och om jag ska jämföra Jonas med Fjodor så ligger Fjodor långt ifrån honom.....bakåt alltså. Visserligen är ju silverkatter mindre, men ändå. Hmmmmm. Så hela vägen hem så funderade jag. Benny får som han vill. Kurt stannar hemma hos oss. Det får gå som det går.....vi får helt enkelt se vad framtiden har att erbjuda genom att ha 2 fertila hanar. Blir det problem så får vi ta dom allt eftersom.

Några bilder på Jonas och Mia......fler kan du se i albumet som jag har lagt ut på Facebook.

Jonas







Mia







Denna utsikten har Anneli från sitt köksfönster.....häftigt, eller hur??








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Här kan du lämna dina tassavtryck