Sidor

onsdag 8 december 2010

Jamie 6 månader

Det har redan gått ½ år sedan hon föddes...otroligt alltså. Och för varje dag så tycker jag att hon blir finare och finare. Och ljusare. Hon har lugnat ner sig lite nu. Inte lika vild som hon har varit tidigare. Och hon har nu också blivit mycket gosigare. Spinner högt och vill gärna att jag bär på henne emellanåt. Och nu så sover hon i sängen.....jagar inte sängråttor under täcket vilket är skönt :-) Jag har vägt henne idag och vågen visade att den lilla räkan väger 2400g. På en månad så har hon gått upp med 187g. Hon är inte så mycket för det där med att äta när det är något extra gott. Har tagit bilder på henne idag. På en av bilderna är Kurt med......på den bilden ser ni att han är stor :-)

Jag har fortfarande inte lyckats med att ta en bild på alla ihop. Tänkte att jag skulle försöka nu. Men jag misstänker att det inte kommer att gå så bra.....vi får se.



1 kommentar:

  1. GRATTIS syrran! Och stor kram från Lovis!! Lovis väger idag 2745gr.

    KRAMIS till dig Lotta och alla katterna!

    SvaraRadera

Här kan du lämna dina tassavtryck