Sidor

tisdag 21 december 2010

Ingen bra dag.

Ibland så spelar det ingen roll att jag vill göra en massa.....som idag. Jag hade mycket på min  "lista" men det var knappt att jag orkade fixa till maten. Har svårt att gå. Redan igår kväll så började jag få ont under den vänstra foten, och idag har det gjort skitont. Och under eftermiddagen har det börjat i den högra. Googlade lite och får fram att det kan vara hälsporre??? Men jag tycker ändå inte att det passar på mig då jag inte är ute och rör mig, tränar ingenting alls. Och jag kan för allt i världen inte komma på vad det är som kan orsaka detta. Blir så less. Gör ont till och med när jag ligger ner. Det känns som stickningar och som att det bränns när jag inte står på den. När jag står på den så känns det som om jag har trampat på en vass sten :(  Det kanske beror på att jag frös så om fötterna i söndags.

Annars är här så lugnt så lugnt. Man kan tro att alla katterna har gått i ide. Inte ens bebisarna springer omkring och härjar. Suzie visade ju inget mera löp när jag kom hem i söndags så hon låter ju inte heller. Och Fjodor.......Ja se han ligger bara och päser. Undrar om det kan ha att göra med vädret för ikväll är det verkligen kallt här -19 för en liten stund sedan.Tur att man har värme så man slipper gå runt och frysa :-) Och nu börjar jag bli riktigt nervös inför torsdagen. Benny ska ju komma hem på kvällen efter att han har varit borta i 4 veckor. Att jag är nervös beror på vädret som ställer till det.....ställer ju in både tåg och flyg. Får hoppas att allting går bra så att han kommer hem.

Tog ett par bilder på Kevin innan ikväll




1 kommentar:

  1. Hej Lotta
    Hoppas det löser sig och att Benny kan komma hem och att du slipper din värk så ni kan få en riktigt mysig jul

    Kram
    Anneli

    SvaraRadera

Här kan du lämna dina tassavtryck