Sidor

lördag 11 december 2010

Flyttning pågår

och idag har alltså Kenny flyttat till Vimmerby. Och faktiskt så kändes även denna flytten bra.

Jag har satt ut Kate och Kevin till salu igen, och även Kurt när jag ändå har satt ut en annons. Vi får väl se hur det går. Känns inte alls bra att jag har bebisar hemma som inte har fått något nytt hem. Kan liksom inte behålla dom här hemma hur gärna jag än vill :( men så är det. Det ÄR lite kul när dom nya familjerna kommer. Kurt blir favoriten, och även dom som hämtade Kenny fick lite beslutsångest :-) Men så är han ju stor och tassarna går inte av för hackor. Dessutom så blir alla, och då menar jag alla stormförtjusta i Fjodor. Trots att jag själv inte tycker han är så stor så tycker dom att han är superfin. :) Jag har ändrat på torrfodret till dom.......Malin tipsade ju mig. Nu har dom fått Eukanuba.....förhoppningsvis kommer alla att gå upp i vikt sakta men säkert. Som tur är så äter dom det.

Imorgon är det alltså dax. Åker till Helsingborg för att scanna Fjodor. Usch....är lite nervös.......för resan som vanligt. Att jag aldrig kan få väck det. Men jag måste ju ändå erkänna att efter min resa i snökaoset i måndags så känner jag mig liiiiiite tuffare när det gäller att sätta mig i bilen och köra själv. Så kanske det medförde något gott med sig :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Här kan du lämna dina tassavtryck