Sidor

söndag 3 juni 2018

Sarah 8 veckor

Sarahs mage växer och växer. Hennes mage är betydligt större än vad man ser på bilderna. Och det är en otrolig känsla att ha kunnat känna hennes bebisar så länge nu. Hon kommer till mig många gånger om dagen för att gosa.
Idag blev det ju en sen blogg. Men jag har varit barnvakt sedan onsdags. Och Sarah har inte bara fått gos av mig utan också av Levi. Han är så mjuk i handen när han klappar henne. Van vid katter då han är uppväxt med dom. Och Sarah har lika gärna dessa dagar gått till honom för gos som till mig.

Under föregående vecka så ville ju Sarah inte ha mush, det har hon ätit denna veckan. Det är väl vad hon får för habegär från vecka till vecka. Under veckan har hon också haft förvärkar. Vilket i sig inte är så ovanligt men har ändå fått mig lite nervös. Idag har hon ju gått 56 dagar och min oro går nog inte över förrän hon passerar dag 60. Nu är det ju bara 9 dagar kvar...eller vem vet, 8 dagar...eller 10 dagar 😂 Men jag tror faktiskt att hon får natten till den 12 juni

Jag har ju gissat på 5 bebisar. Meeeeeen, njaaaa, jag vet inte. Vågar jag mig på en gissning på 6. Kollar jag bara på hennes viktökning så skulle jag tro 6 bebisar. Men jag får väl hålla mig till 5 iallafall då jag trots allt inte känner till linjerna bakom henne, bara vet hur det var med hennes mamma. För den där 6:te bebisen som jag tror är där är väl all mat och godis som hon har fått. Dagens vikt är 5044g och en ökning under veckan med 297g, sammanlagt 1114g





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Här kan du lämna dina tassavtryck