Sidor

onsdag 27 juni 2018

Tjoff!!!!

Just det, det sa bara tjoff och så hände det massor...på bara ett dygn alltså. Igår fanns inte en minsta lilla till att någon av dom kunde resa sig och på sina tassar. Men se, det gör dom idag. Inte fort, men dom går.  Och dom buras.

Imorse så ökade jag ut deras bolåda. Tyckte det såg så varmt och trångt ut för Sarah. Och hon godkände direkt utan minsta lilla protest. Och bebisarna belönade mig alltså genom att gå mot mig. Det är kärlek på högsta nivå. Och nu så har även Sally öppnat upp ögonen helt. Dom är så rackarns söta så jag är vid bolådan lika snabbt som Sarah så fort någon piper. Efter att dom har fått i sig vad dom vill ha i mjölkbaren börjar dom utforska. Hör mig klart och tydligt och vänder huvudet mot mig.

Blev inte så nöjd med bilderna på Kian igår, såg ju ut som ett troll. Så ny bild kommer också på honom . Och en liten filmsnutt på just Kian och Sally, lite på Smilla. Dom andra var inte klara i mjölkbaren.
Kian







Sally





Leo





Kian och Sally





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Här kan du lämna dina tassavtryck