Sidor

fredag 8 juni 2018

Sarah dag 61

Känns så skönt att hon har gått över den kritiska gränsen, 60 dagar. Det har varit lite jobbigt för henne dom sista dagarna då hon har haft väldigt  många förvärkar. Magen blir som en fyrkant på henne. Jag har stenkoll på henne, har ju varit lite rädd för att hon ska få för tidigt med tanke på dessa förvärkar. Har sovit i sängen halva nätterna sista tiden,den andra halvan har jag slumrat i soffan. Sarah har väckt mig....hon vill ha mat...mitt i natten.

Jag gissar fortfarande på 5 bebisar. Men nu lutar det mer åt hållet att det kanske ändå är 6 bebisar. Eller 4 stora. Men jag hoppas dom inte är alltför stora. Mina  tjejer, alltså från min uppfödning, har gett bebisar som alla har varit runt 100g-sträcket. Så med ökningen som Sarah har fram till idag vacklar jag alltså mellan 5-6 bebbar. Idag väger hon 5176g och har sammanlagt ökat med 1231g
I några dagar har jag nu haft tassar i min hand när jag har känt på magen. Supermysigt. Jag är så otroligt spänd på vad som gömmer sig i hennes mage.










Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Här kan du lämna dina tassavtryck