Sidor

lördag 30 juni 2018

18 dagar gamla

Blev inte så mycket bloggande igår. Hade lite att göra och på eftermiddagen hade jag besök. När kvällen väl kom var jag supertrött men av olika anledningar kunde jag inte somna för att jag var så frustrerad och arg på en viss uppfödare. Denna uppfödaren hade skickat en bulvan för att köpa en kattunge från mig och dessutom går hon runt och säger att det är fipvarning hos mig, att bara just den kattungen som hon har "köpt" finns kvar, syskonen var döda/puts väck. Jag accepterar inte detta och har skrivit ett långt PM till henne. Men jag kan berätta att alla syskonen lever och mår alldeles utmärkt, jag får bilder och uppdateringarna från deras nya familjer ofta. Jaja, nu vet ni det.

Bebisarna i bolådan mår alldeles prima, det är små tjockisar som rumlar runt där. Har tagit lite bilder och en lååååååååång filmsnutt. Tyvärr visste jag inte att jag fick igång kameran så fort jag öppnade upp mobilen så det är konstigt i början.






















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Här kan du lämna dina tassavtryck