Sidor

onsdag 25 november 2015

Mini dag 64

Fast jag tror ju som sagt att det är dag 65 och att dom ska komma detta dygnet. Och hon gör sig beredd, ligger gärna inne i garderoben idag vilket jag inte har sett henne göra tidigare. Men å andra sidan har jag satt för med skivor runt om hela sängen för att hon inte ska komma på att hon vill föda där under....Då finns ingen chans att jag kommer åt vare sig henne eller bebisarna.

Maten som jag satte fram igår kväll har hon inte rört, hon vill inte äta något alls. Hon har diarré och imorse spydde hon. Illamående kanske för att det är på gång? Sedan igår har hon gått ner med hela 144g och väger idag 5280g. Igår eftermiddag/kväll hade hon iallafall några förvärkar och jag tror mig ha sett en svag värk för cirka 30 minuter sen. Ingen slempropp eller annat visar sig. Hon spinner inte det minsta vilket hon annars ALLTID gör. Så vi får se. Så idag blir det total kontroll över henne. Jag får väl ligga i sängen och kolla tv:n. Kanske slumra till lite och kolla igen. För något annat kommer jag inte att göra.
Inga bilder tagna på henne idag, istället kommer det en bild på Mini som nyfödd


1 kommentar:

Här kan du lämna dina tassavtryck