Sidor

söndag 22 november 2015

Mini dag 61

MEN, det kan också vara dag 62, jag är inte riktigt säker på vilken dag det tog sig. Vi får se. Jag tror iallafall att hon får på onsdag. Och från att ha gissat på 3-4 bebisar tidigare skulle jag lätt kunna gissa på 6 bebisar idag. Hon har gått upp otroligt mycket sedan i tisdags. Och givetvis har jag jämfört med vikten just dessa dagar från förra gången hon väntade.

Dag 56 förra gången vägde hon 5352g och 4 dagar senare vägde hon 5534g. På 4 dagar hade hon ökat med 182g

Denna dräktigheten då. Dag 56 vägde hon 5050g och igår på dag 60 (4 dagar senare) vägde hon 5275g, en ökning på 225g på 4 dagar.
Idag är det dag 61 och vikten är 5360g en ökning på 85g, förra gången gick hon upp 60g. Hur som helst så har hon fram till idag gått upp med 1163g sammanlagt ( förra gången 1363g)
Så....VAD TROR NI? Hur många bebisar har hon i sin mage? Jag tycker hon har lite större mage än förra gången, klicka HÄR om du vill kika.















2 kommentarer:

  1. Åhhhh snart!!! Får väl hålla fast vid min första gissning på 3 ..... brukar ju ha fel så jag helgarderar fegt med 4 .... Kram och lycka till!

    SvaraRadera

Här kan du lämna dina tassavtryck