Sidor

tisdag 3 november 2015

Mini 6 veckor

Nu är det redan 6 veckor gånget. Och även om jag har varit tveksam dom sista 2 veckorna så vill jag nog påstå att här väntas kattungar. För hon har till och med mage som syns tydligt nu. Alltid lika spännande att se vad som gömmer sig i magen. Jag gissar fortfarande på 3 bebisar....kanske till och med 4. När jag kollar hur hennes mage var förra gången så ser jag lite likheter faktiskt. Jaja....Om cirka 23 dagar får vi se vad som tittar fram. Hoppas det blir lite andra färger än rött denna gången ;) 
Vikten på Mini är idag 4733g och hon har under veckan ökat med 185g, sammanlagt nu 469g.
Färgerna på bebisarna kan bli dessa
Hanar: Choklad, lila röd och créme, med eller utan mönster, med eller utan silver
Honor: Choklad, lila, chokladsköldpadd och lilasköldpadd, med eller utan silver, med eller utan mönster 

Utöver att Mini är dräktig så fyllde hon faktiskt 2 år igår. Men jag väntade med bloggandet då jag skulle till henne idag. Så grattis till henne och hennes syskon..... Daniel - David - Diana - Donna och Doris  på 2-årsdagen. För er som inte vet så är det lite extra firande då det räknas som 25 människoår.

Bilderna är tagna idag









Lite kul faktiskt. Bilden nedanför är ju tagen idag.....bilden under förra gången hon hade gått 6 veckor (i mars)









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Här kan du lämna dina tassavtryck