Sidor

tisdag 10 november 2015

Mini 7 veckor

Och nu är det bara cirka 16 dagar kvar innan bebisarna kommer. Jag har ju inte samma koll på henne nu som när hon bodde hemma, så tycker det är lite tråkigt. Men jag tycker ändå att hennes mage på något sett ser större ut nu än med förra kullen. Och då har hon inte alls gått upp så mycket som förra gången som var 159g mer (det blev 5 bebisar) (Klicka HÄR om du vill se hur det var) Jag gissar fortfarande på 3 bebisar, kanske 4:a. Mer åt 4 denna veckan. Men man vet aldrig. Det är alltid lika spännande med denna väntan om hur många dom är och vilka färger dom har. Riktigt spännande. Undrar bara hur jag kommer att klara av hennes sista dagar innan dom föds, jag som alltid blir helt nojig och har full kontroll = sömnbrist...ifall att dom kommer för tidigt eller att något annat händer.

Vikten på Mini denna veckan är 5025g och hon har under den gångna veckan gått upp med 292g, sammanlagt 761g. Bilderna är tagna idag. Lika svårt som förra gången då hon ska åma sig och gosa hela tiden. Sötnosen














1 kommentar:

  1. Nu syntes magen bättre så 4 st ser bra ut ÄN så länge. Hur trivs hon hos John då?

    SvaraRadera

Här kan du lämna dina tassavtryck