Sidor

fredag 13 november 2015

Milla...Det går bra nu!!

Det går bra nu med att Milla är hemma hos oss. Igår fick hon vara här i 6 timmar, lämnade henne till mamma när  jag såg att dom alla var alldeles slutkörda. Idag när jag gick in för att hämta henne sprang hon i stort sett till mig och strök sig mot mig direkt, det har hon inte gjort tidigare. Även om hon ät otroligt social och pratglad. När jag kom in med henne hit så såg Zira att jag höll i Milla och började kuttra och ställde sig på baktassarna för att komma åt Milla.....och Milla ville väldigt gärna ner. Och så började dom nosa på varandra, kuttra lite och sen lekte dom. När jag vilade tidigare vid middagen så låg alla 3 tjejerna i sängen hos mig. Fast Milla hade inte riktigt ro till att ligga länge, hon ville gärna iväg och nosa runt. Zira och Lillan sov vidare....Dom bryr sig alltså inte. Milla är inte alls lika pratig och pipig länge, iallafall inte under tiden hon har varit här. Antar att hon på riktigt var uttråkad hos mamma. Hur som helst så ser jag på både Zira och Milla att dom gillar varandras sällskap. Och nu ska inte Milla tillbaka in till mamma, utan nu får hon boa in sig riktigt här. Kommer att gå kanon. Räkna med att det kommer att bli massor av bilder på Milla nu, lite lättare när jag har henne springandes runt mig.


Dessa bilderna togs igår. Lillan och Zira spanar vad Milla gör





Milla leker tittut med Lillan som är bakom gardinen












Dessa bilder har tagits idag














Hoho...kom fram ska vi leka








1 kommentar:

Här kan du lämna dina tassavtryck