Sidor

tisdag 17 november 2015

Mini 8 veckor

Och idag när jag var där så kunde jag känna bebisarna. Försökte ju förra veckan också men kunde inte känna något. Men idag verkade dom ha partaj där inne. Hur många som partajar kan jag fortfarande inte bestämma mig för. Denna veckan har hon inte alls gått upp så mycket i vikt, endast 92g. Kollar jag på förra dräktigheten hade hon under samma tid gått upp med 192g. OM jag skulle gå efter förra gången så skulle det typ bara vara 2 bebisar. Men jag gissar...fortfarande på 3, kanske 4:a. Fast 2 bebisar hade nästan varit lagom med tanke på att hon ska få dom hos min bror. Och som ni vet så vill jag ha koll på mina bebisar vilket jag inte alls kommer att kunna ha i samma utsträckning denna gången. Vilket retar gallfeber på mig. Idag är det ju 56 dagar hon har gått, så om cirka 9 dagar bör bebisarna titta fram. Så nästa vecka åker jag dit på tisdagen för att väga, sen åker jag nog dit på onsdag igen och stannar kvar tills dom är födda.
Idag väger Mini 5050g och har under veckan alltså gått upp med 92g, sammanlagt 853g
(förra gången hade hon gått upp sammanlagt 1121g)


Fin mage har hon iallafall












1 kommentar:

Här kan du lämna dina tassavtryck