Sidor

fredag 24 april 2015

Simba ser oss

Imorse när jag kikade ner i bolådan så plirade ett par ögon upp på mig och undrade vem är du....Simba ser mig nu...eller ja, han ser ju konturen. Han var så söt innan men nu....ååååå mitt hjärta smälter. Och faktiskt så har även Mufasa öppnat sitt ena öga....och lite lite det andra. Dom andra bebisarna öppnar nog dom också snart.
Både Simba och Mufasa kommer att vara till salu. Hon som reserverade Simba har dragit sig ur och hon som reserverade Mufasa har jag mailat att ingen kattunge från mig är aktuell till henne av olika anledningar. Vill inte ha att göra med oseriösa spekulanter.



Hej världen!
 
Simba
 
 



 
 
 
 
Och Mufasa

 
 
 
 
Alla sover så gott, är mätta och belåtna

2 kommentarer:

  1. Åååå dra sig ur köp av Simba, stackars hon. Hon vet inte vad hon missar... Nåväl då väntar ett annat kanonhem på honom och Mufasa....

    SvaraRadera
  2. Något av de bästa ögonblicken ... ögonblicken ... !!!

    SvaraRadera

Här kan du lämna dina tassavtryck