Sidor

torsdag 23 april 2015

Brembo kattungar

Man kan lugnt säga att det är babyboom när det gäller kattungar. Det föds bebisar överallt :) Och alla helt underbart söta. Nu är det ju så att även om jag har bebisar så är det ju kanske inte alla som gillar den röda färgen. Jag själv älskar den......Och det är nog favvofärgen när det gäller britter för mig. Eller?

I söndags fick Lena, Brembo britter en kull på 5 bebisar. Och i tisdags var jag ju så klart hos henne och kikade på dom, så superfina. Med kameran i höger hand och en bebis i vänster blev det lite foton på dom små grynen. Jag tror att jag har fått till det vilka som är hanar och vilka som är honor. Så ni som gärna vill ha andra färger kan gå in på Lenas blogg och kika på dom.


Stort grattis till Lena och hennes "Humlan" S* Palace&Main's Hobnob som blev BIS på lördagen i Gislaved förra helgen



 
Här i famnen på domaren Thea Friskovec

Bilden tagen av Anders Johansson

 
 
 
 1:an är en hona
 

 
 
 
2:an är en hona


 
 
 
3:an är en hane


 
 
 
4:an är en hane


 
 
 
5:an är en hona och visst är det en Mini-Humla :)


 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Här kan du lämna dina tassavtryck