Sidor

tisdag 14 april 2015

Mini dag 64

Även om jag är supernyfiken på vad hon har i sin mage, hur många dom är och hur dom ser ut är jag jätteglad att hon fortfarande har dom kvar där inne. Jag var bombsäker på att dom skulle födas igår, faktiskt var jag det. Slemproppen gick ju liksom igen. Och så den där fosterblåsan som knappt syntes. Den åkte in igen och sågs inte till mer på hela dagen. Och jag gick här och väntade....och väntade. Trodde jag skulle bli galen. Hela förmiddagen förberedde jag mig själv med att bara vila och sova så att jag orkar med. Det var säkert behövligt för mig, sov under natten i alla fall.

På kvällen hände det IGEN!! Slemproppen kom...igen. Jag har aldrig varit med om det tidigare. Men Mini mår superbra. Även om hon inte äter som hon har gjort tidigare så äter hon bra och hon dricker vatten precis som vanligt. Hon till och med leker och busar med Lillan. Men då slemmisen gick igår kväll igen, ja då var jag bombsäker på att hon skulle få under natten. Men nädå....Hon går här fortfarande och lullar, sover äter och tvättar sig på magen. För även om dom små har varit väldigt lugna hela tiden så har dom varit väldigt aktiva dom sista 2 dagarna. Vikten idag är 5538g och hon har sedan igår gått ner med 21g. Inget ovanligt, har hänt alla mina honor att dom går ner dagarna innan bebisarna föds, trots att dom äter bra.





1 kommentar:

  1. finingen. Tänk om de kommer i morgon när jag har hunnit ner....

    SvaraRadera

Här kan du lämna dina tassavtryck