Sidor

söndag 12 april 2015

Mini dag 62

Ni anar inte hur skönt det är att kunna skriva "dag 62" För slemproppen gick igår så det blev en orolig eftermiddag för mig. Som tur är har allting varit lugnt och både jag och Mini har sovit under natten. Men hon är inte på topp. Går väldigt sakta. Hon äter men inte som vanligt, betydligt mindre. Verkar inta ha någon direkt matlust. Får hålla extra koll på henne under dagen. Även om slemmisen har gått så behöver hon ju inte få samma dag. Jag försökte kolla på bloggen men kunde inte hitta det. Vet att jag hade en annan hona där slemmisen faktiskt gick 1 vecka innan bebisarna föddes. Men kan inte komma ihåg vem det var :( Men jag har för mig att det var Lillan. Hon hade ju även kraftiga förverkar redan vid vecka 8.

Men det här ska nog gå bra. För varje dag dom får vara kvar i magen känns bra....även om det så bara är en extra dag. Vikten på henne idag är 5552g och hon har sedan igår gått ner med 42g. 3 dagar kvar....snälla inte tidigare.


Tycker magen ser mindre ut på henne idag


1 kommentar:

Här kan du lämna dina tassavtryck