Sidor

tisdag 12 augusti 2014

Suprise-kullen är här

Ja, här kommer överraskningen som jag skrev om i söndags. Trodde dom skulle födas på Olivias födelsedag men dom kom tidigt i morse, första bebisen föddes klockan 05,39. Och som ni redan vet så bor inte Olivia hos mig utan hos Christin. Detta är min foderkull, men då ingenting var helt hundra så har jag inte skrivit något om det. Pappan var ju lite sen med att bli könsmogen och när det väl hände visste vi ju inte om det hade tagit sig. Jo....Jag har vetat om det och följt Olivias mage. Men allting kom lite i skymundan när jag var på väg att flytta och sedan allt här i Spanien. Sorry.Hur som helst....Nu ska ni få veta/höra.

Olivia blev alltså mamma till sin andra kull och pappan heter Lindens Atlas. För er som inte kommer ihåg det så är Olivia chokladsköldpadd silver spotted och Atlas är Chokladspotted. Jaha....och vad blev det då????? Ja inte det jag gissade på iallafall, jag gissade på 5 bebisar men det blev 7 superfina och supersöta små underverk. Jag sitter här i Spanien och är så bebissjuk. En mycket stor eloge till Christin som fixade detta på egen hand (kanske lite hjälp av M) Dom små har inte fått några namn än.  Och jag är inte riktigt hundra på könen mer än vad jag tror. Och så vet jag inte om jag ska fortsätta i bokstavsordning för jag planerade ju redan när Lillans bebisar föddes att byta tema. Har lovat Christin att hon själv får välja :) Som ni kanske förstår så blir det inte lika mycket uppdatering när det gäller dom men jag uppdaterar så snart jag får bilder från Christin. Framöver får ni också kontaktinfo när det gäller bebisarna, blir lite svårt för mig att fixa det härifrån.

Och här kommer dom, med reservation på både färg och kön....dom är ju bara knappa 12 timmar

 Chokladsilver spotted, tror det är en hane. 



En tjej som har färgen chokladsköldpadd silver spotted




Färgen är choklad och jag tror det är en kille




Chokladsilver...tror det är en hane




Färgen är choklad smoke och jag tror det är en kille




Ännu en tjej som är chokladsköldpadd silver spotted




Ännu en choklad silver. Jag tror det är en padda men är lite osäker. Tror iallafall att det är en tjej. Oavsett så är detta min favori.





En trött men mycket duktig mamma Olivia med sina bebisar




Och en stolt pappa, Linden's Atlas även han trött!!






Hela kullen tillsammans. Tack för alla bilderna Christin. Kram












7 kommentarer:

  1. wow Lotta ! super grattis till underbar kull pussar till lilla familjen , gud vad man blir sugen på en nallebjörn 🐾 ,

    vi miste vår äldsta choklad birma Simona 12 / 7 efter 17.4 ljuvliga år med henne

    SvaraRadera
  2. Åh det blev ju riktigt stiliga bilder!!! Kram Christin

    SvaraRadera
  3. Nämen Lotta vilken härlig överraskning !!!Grattis till fina underbaringar !
    Lena W

    SvaraRadera
  4. Vilken glag o rolig överaskning!!! Grattis till allihopa!!! / Lenajg

    SvaraRadera
  5. Meeen åååå Grattis!!!!!
    Vilket underbart pralingäng!!!!
    Min favvo blev ju givetvis chokladsmoken♡♡♡♡♡
    Grattis Lotta,Christin,Olivia & Atlas!!!!!♡♡

    SvaraRadera
  6. Håller med om att tjejen, om det nu är en tjej, är den finaste. Grattis alla

    SvaraRadera
  7. Vilka söta småttingar!!
    Kram

    SvaraRadera

Här kan du lämna dina tassavtryck