Sidor

torsdag 7 augusti 2014

Campos del Rio

Campos del Rio ligger nästan 27 km från Murcia. Och från mig så visar Google Maps att det ska vara 68 km....Det vill säga om man kör rätt. Jag körde fel så det smäller om det för det är inte lätt att försöka hitta någonstans där man aldrig har varit innan. Så jag körde in i Murcia vilket jag inte skulle göra, körde även förbi och vände. Skit samma, det blev en resa för mig med felkörningarna på 160 km. Lite sightseeing skadar väl aldrig. Jag hittade ju dit till slut. OCH jag hittade hem till slut också även det några mil för långt då jag körde in i Cartagena. Men visste ju när jag såg skylten San Javier att från Javier hade jag bara 28 km hem. Fast jag hade ingen aning om hur lång det var till Javier vilket visade sig vara 3 mil. (kollade när jag kom hem)

Jaha.....och vad gjorde jag där undrar du kanske. Jag var och hälsade på en uppfödare, nämligen Hennie Wagenvoort som har uppfödningen Het Binnenhof. En uppfödare som har flyttat till Spanien från Holland. Och som har hanen som jag ska låna till Lillan och Mini. Hanen heter Noppes van Fair Lady. Har färgen créme och är B-blod. Det var ett mycket trevligt möte med helt underbara människor. Tiden hos dom gick alldeles för fort och jag var tvungen att åka hem.  Har tagit massor av bilder....givetvis. Tyvärr kommer jag inte ihåg vad alla katterna heter men Noppes vet jag :) Och han kommer ut först här. Och ojdå....det blev en hiskelit massa bilder. Bara Noppes i detta inlägget. Dom andra kommer i nästa inlägg


Noppes van Fair Lady
























2 kommentarer:

  1. Ahhh vilken härlig katt! Vilka ögon!!! Vilka bilder!

    SvaraRadera
  2. Så snygg. På något vis får han mig att tänka på vår Trond. Är det något Tawallisbekant över Noppes utseende tro?

    SvaraRadera

Här kan du lämna dina tassavtryck