Sidor

tisdag 19 augusti 2014

Bebisarnas sidor

Jag fick lite nya bilder av Christin igår. Så nu har jag varit så duktig i morse så jag har uppdaterat min hemsida "lite" och jag beslutade att varje bebis ska få en egen sida här på bloggen fram till att dom har fått sina egna hem och flyttat. Lättare för mig att uppdatera här än hemsidan. Dessutom så ska jag se OM det går att Christin själv bloggar och sätter in bilder på dom. Jag kan nämligen ha en gästbloggare. Och vad vore väl bättre då än att Christin själv sätter ut bilder och kanske skriver några ord om varje bebis. Lite svårt för mig då jag ju inte känner dom. Hur som helst. I just detta inlägget kan du se en bild på varje bebis. Om du klickar på en av bilderna kommer du till just den bebisens sida.....För övrigt så kan du även se deras namn överst här :)


Näva...Som har blivit min favorit. Ååååååh vad jag gillar henne. Men nej, jag ska inte ha mer i den färgen.





Scilla






Malva






Lupin






Iris







Akleja






Linné




3 kommentarer:

  1. Joho klart du ska ha 😉😉 //zäta

    SvaraRadera
  2. Näva får mer än gärna flytta hem till mig :-D

    SvaraRadera
  3. Gunilla och Monica19 augusti 2014 kl. 14:34

    Herregud , vilka sötnosar , man smälter på hela blombuketten

    SvaraRadera

Här kan du lämna dina tassavtryck