Sidor

tisdag 14 februari 2012

Utställning i Tyskland

Jo, du läste rätt. Jag ska på utställning i Tyskland. Faaaaaast....det är ju inte riktigt sant. För det är inte JAG som ska dit men väl Fjodor. Det vill säga om allt går bra. Så här är det.

Fjodor behöver verkligen dom utländska certen som han kan få i Tyskland. En av mina kattungeköpare, Erica som har Pierce är domare. Och hon ska till denna utställningen och vara domare. Så jag har frågat henne om hon kanske kan ta med sig Fjodor. För jag har helt enkelt inte råd. Inte med att både åka med alla katterna som jag har tänkt till Uppsala och sedan även med Fjodor till Tyskland då. För OM inte dom kan ta med sig honom så får jag be Benny snällt. Jag vet att när jag nämnde detta för honom så sa han att vi kunde åka. Hmmmmm.
- Men du gillar ju inte utställningar!!
- Jo, om dom är i Tyskland så gör jag det.

Nu kanske det löser sig iallafall och att han ska få åka med dom. Hur som helst, nu måste jag ta rabiesspruta på Fjodor och så måste han ha pass. Tar den sprutan direkt efter utställningen i Varberg för sen ska det gå 3 veckor innan han ska ha den 2:dra. Och då blir han ok ifall att han får några biverkningar av sprutan. Planering för fullt alltså. Varför jag då vill ha med han i Tyskland. Jooooooo, för om han får alla certen så har han snart titeln Word Champion :-)


6 kommentarer:

  1. vi kan åka om det inte löser sig

    SvaraRadera
  2. Undrar just vem som skrev det inlägget ovanför "vi kan åka om det inte löser sig" VEM är VI??

    SvaraRadera
  3. Ack, denne Anonyme VI ...som lämnar små tassavtryck då o då ... kan vara en kär tillgång ...
    Tysklandscertifikaten låter super!
    Kram

    SvaraRadera
  4. vi ---är bara benny wallin

    SvaraRadera
  5. Misstanken var stark .... Kram på er båda!

    SvaraRadera
  6. World champion - det skulle mitt snobbiga jag gilla :)Lancelot fattar noll dock ha ha.
    Kram
    Malin

    SvaraRadera

Här kan du lämna dina tassavtryck