Sidor

onsdag 22 februari 2012

Snabb service

DET gillar jag. Beställningen gjordes i måndags och klämmorna kom redan igår :-) Och dom är så supersnygga alltså. Gillar dom riktigt mycket. Lätta att sätta dit, dom är av plast och med andra ord förstör dom inte kläderna. Beställde ju extra många för att ha med mig och sälja på utställningen också.

Jag är inte mycket till IKEA-fan. Brukar tycka att det är jobbigt att gå där. Men igår så åkte vi till Jönköping för Benny ville ha en hylla som man skruvar upp på väggen. Då vi ändå inte hade så bråttom hem så gick vi runt och kikade. Och vi hittade båda massor av grejor som vi gillade så det blev mer än hylla vi fick med oss hem. Och vi hade kunnat handla hur mycket som helst. Jag som är lite lamptokig fick med mig en del som jag kan byta ut nu. Som sagt var, hade jag/vi har gott om pengar så hade mycket från IKEA följt med oss hem igår :-)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Här kan du lämna dina tassavtryck