Sidor

tisdag 21 februari 2012

Fungerar inte

Nä, för det vore ju för bra om allting gick på en räls...eller. Ibland kan jag bli irriterad över småsaker. Jag har ju fixat bilder och allt inför utställningen, bytt ut och gjort nya då jag inte hade på Priscilla och Olivia. Min egen skrivare lever ett eget liv när det gäller att skriva ut ett helt färgat blad och därför väljer jag att åka till biblioteket i Smålandsstenar och skriva ut det. Har gjort det tidigare, det har blivit superbra och kostar bara en 5:a. Var där igår och skulle då fixa mina bilder. Men ni ska ju inte tro att deras skrivare funkade. Ååååååå, det var verkligen irriterande. Har dom nu en sådan tjänst så tycker jag att dom borde ha koll på att det funkar.

Så igår kväll så var det inget annat än att beställa via nätet...för ha dom skulle jag. Ja, givetvis funkade inte det heller då det var för litet format och det skulle inte bli bra. Så under hela morgonen förmiddagen har jag gjort helt nytt. Och ja, då passade jag på att ändra färg och layout igen då. Något som jag inte visste är att jag får samma storlek som jag vill ha det för en knapp 10:a och då blir det ju riktigt bra färger och på fotopapper. Allt som allt...jag beställde 8 stycken...kostade det inte mer än 119 kronor, då är frakten inräknad. Leveransen är 4-5 dagar så jag bör ha det innan utställningen...hoppas jag.

Något annat som inte funkar då? Jo, jag beställde knappar/pins med bilder på katterna som jag ska ha med mig också. Jag har beställt sådana innan och jag har fått min order inom 3 dagar så det har gått fort. Men nädå, inte denna gången. När det hade gått 2 veckor så mailade jag till dom. Givetvis så hade dom kommit på villovägar...så typiskt. Men nu är nya skickade och jag lovades få dom i veckan.

Så här blev det nya. Klicka på bilden så blir dom större och går att läsa på :-)








2 kommentarer:

  1. Lancelot älskar också att ligga i sängen. Konstigt att sonen blivit likadan. Lancelot ligger på Mats sida när vi ligger i sängen för jag tar inga hänsyn alls. Vill jag sträcka på mig gör jag det även om katten ligger i vägen he he. Så nu brukar Lancelot parkera sig vid Mats huvudkudde. De är nog rätt lika far Lancelot och son Fjodor.
    Kram
    Malin

    SvaraRadera
  2. Fina presentationer glömde jag att skriva!

    SvaraRadera

Här kan du lämna dina tassavtryck