Sidor

tisdag 14 februari 2012

Äntligen lite bilder

Jag lovar, jag har abstinens efter min "braiga" kamera. Jag får panik, vet inte hur många bilder jag tog på dom igår och som hamnade i skräpkorgen. Den hänger inte alls med som min riktiga, min riktiga som har gått sönder. Blir ju galen. Den här lilla ÄR bra, om jag ska filma eller ta stillbilder. Jaja, det är som det är. Jag har ännu inte lämnat in den...måste få tag i någon som kan fixa det, och dessutom så kostar det. Sen är ju jag skeptisk mot att laga en kamera för jag tror att den går sönder snart igen. Jag fattar bara inte vad som har hänt för jag är rädd om mina saker, och min kamera lånar jag inte ens ut, då åker jag hellre och tar bilder själv. Detta är vad jag lyckades med att få.
Förresten, nu har Priscilla lyckats komma över 3-kilosgränsen, idag väger hon 3187g :-)

Priscilla







Olivia











4 kommentarer:

  1. Jättefina bilder, så söt.
    Jag har skrivit till dig på din Pysselsida, du kan väl titta och svara, jag har mail adress
    m_jonason@hotmail.com

    Glad alla hjärtans dag

    SvaraRadera
  2. Fantastiska bilder. Vilken kamera använder du? Jag blir bara avundsjuk kram Eva i Alingsås

    SvaraRadera
  3. Det är bara att njuta av dina bilder!!!
    Kramisar!!!

    SvaraRadera
  4. wonderfull kitten
    Evi Bauer von denZimtsternchen

    SvaraRadera

Här kan du lämna dina tassavtryck