Sidor

söndag 12 februari 2012

Inför utställningen

Nu är det snart dax för utställning igen, om bara 3 veckor bär det iväg. Ska bli kul och jag ser framemot den som vanligt. Så idag harj ag fixat med lite bilder. Jag har ju inramade bilder/tavlor på alla mina katter. Och jag har förnyat bilderna på Fjodor, Kurt och Luna. Och så har Priscilla och Olivia fått egna. Dessutom så har jag gjort en med planerna.
Jag tycker det är roligt att göra detta. Speciellt kul är det att besökarna som är vid mina burar stannar upp extra och läser, kikar på katterna och läser igen. Det ger liksom mer info om katten som är inne i buren.



Bilderna nedanför har jag gjort extra stora så den som vill kan få läsa. Blir lite i kanten i dag till länkarna på höger sida, men det bjuder jag på :)








1 kommentar:

  1. Hejsan Lotta!! Dom blev jättefina. Ha det bra.
    Kram Kerstin

    SvaraRadera

Här kan du lämna dina tassavtryck