Sidor

lördag 11 februari 2012

Magneter

Idag har jag inte gjort så mycket, mest vilat. Och det som jag har gjort har inte varit så mycket ansträngande. Jag har gjort kylskåpsmagneter. Fast jag har inte fått klart dom då jag givetvis inte har lim hemma. Jaja.....I och för sig spelar det ingen roll för egentligen vill jag ha remsor med magnet som jag tycker håller mycket bättre. Kommer bara inte ihåg var jag köpte dom sist jag gjorde detta men jag har för mig att det var Panduro så jag får väl googla lite.

Först blev det en av varje barnbarn



Och så en av varje kizze som jag har

3 kommentarer:

  1. Men vad duktig du är, jättesnyggt,

    SvaraRadera
  2. Första gången jag tittar in på din blogg Lotta...och som allt annat du vidrör så blir det så vackert....önskar dig och din familj och kissarna ett fint år 2012...kram från Ewa & Hugo

    SvaraRadera
  3. GUD!!! Va snygga de blev!!!! Avis ;)Jag skulle vilja hyra in dig som lärare på dator/bildprogram alltså!! Vilka program krävs i datorn??? // Kramiz

    SvaraRadera

Här kan du lämna dina tassavtryck