Sidor

tisdag 26 april 2011

Mick är 9 veckor

Snyft, snyft.......har honom bara 3 veckor till, sedan så flyttar han. Och jag lovar att dessa veckor kommer att gå supersnabbt. Han är helt underbar, och han har verkligen förgyllt vardagen för oss med sina busiga påhitt. Men.......Jag kommer att träffa honom på utställningar framöver, OCH.....Jag ska låna honom som avelshane :-) Mer om just det kommer i mitt nästa inlägg.

Mick har blivit väldigt gosig den sista veckan. Ligger gärna i sängen och vill att man gosar med honom och då kan man tro att man har startat upp en V-8:a. Han har fortfarande Kurt som sin stora idol.....och Kurt är lika kär i honom. Tror dock han blir lite ledsen på Suzie för att hon vägrar låta honom sutta.....men då går han till Tindra. Och det tog honom BARA 8 veckor att inse att även Tindra har en mjölkbar :-) Även Mick har haft en släng av "magsjukan" men han som dom andra mår superbra nu. Idag så fick Mick och dom andra små äta köttfärs för första gången......gissa om det tog slut snabbt???
Mick väger idag 1102g och har under veckan gått upp med 101g. Många fler bilder på honom finns på min hemsida.







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Här kan du lämna dina tassavtryck