Sidor

söndag 24 april 2011

Film på bebisarna

Jag fullkomligt älskar våren, denna tiden är absolut den bästa. Och denna påsken har varit alldeles underbar. Så gott med värme, så gott att det är så mycket som slåt ut och blir grönt eller blommar. Jag älskar vitsippor, att bara gå och titta på dom får mitt hjärta att bulta lite extra hårt.

Idag så har jag målat ute på altanen så katterna har inte varit så glada på mig......dom ville ju gärna ut. Målade med en färg som inte luktar och som torkar snabbt. Så jag har målat 2 lager, allt är torrt, sakerna lagda tillbaka och katterna ute och leker på altanen. Dom trivs verkligen där ute, springer fram och tillbaka hela tiden........Just att springa ut och in genom dörren verkar vara extra roligt. Dom mår bättre idag, fast Noah har spytt idag också och varit lite lös i magen. Men jag ser att det är på bättringsväg. Det är tur att dom är så matglada alla i gänget......trots att dom har spytt så har dom god matlust.




2 kommentarer:

  1. Söta "blommor" du har på uteplatsen ;)

    Kram
    Anngert & de fyrbenta

    SvaraRadera
  2. Åh Lotta, vad de är ljuvliga! Och så fint du har gjort på terrassen // Ingrid

    SvaraRadera

Här kan du lämna dina tassavtryck