Sidor

onsdag 13 april 2011

Mick är 7 veckor

Det finns egentligen inte så mycket att skriva om honom. Allting är som förra veckan, fast kanske lite mer intensivt. Han är så rolig att se på när han får sina ryck. Jo, förrästen........Han har kommit på att det är både kul och mysigt att vara uppe i dubbelsängen. Igår kväll när jag gick för att sova så fick han vara med. Men med risk för mitt eget liv då han sprang fram och tillbaka, även över huvudet på mig så stängde jag honom utanför. Vilket inte passade lille Herr Jagger. Han satte sig utanför och grät hjärtskärande. Men nä, jag stålsatte mig och han fick inte vara med. Han leker jättemycket med dom andra bebbarna nu, och delar även med sig av sin mamma till dom.

Har som vanligt tagit en massa bilder på honom, och dom flesta är på hemsidan. Vikten idag är 871g och han har under veckan ökat med 141g



2 kommentarer:

  1. Helt enkelt fantastisk - nästan som Nicole som är alldeles alldeles underbar // Ingrid

    SvaraRadera
  2. ...och han ska bli min, min, min!!! Och Nicole är lika fantastisk!

    SvaraRadera

Här kan du lämna dina tassavtryck