Sidor

lördag 16 april 2011

L-kullen & Alingsås

Idag har jag varit i Alingsås och hälsat på L.-kullen. Med mig var Mia (som har Julian) Hon skulle titta på sin blivande lilla hona Liza. Och som vanligt var det trevligt att träffa Lena, och så klart även få se bebisarna. Dom har vuxit bra sedan ag såg dom sist. Blir ju tyvärr inte att jag åker och kikar på dom så ofta som jag vill då resan dit tar mig strax över 1½ timme. Men dom är så fina och allting är bra med dom. Har tagit lite bilder, men tyvärr så var det inte så många som blev bra. Filmen blev bättre :-) Tusen tack Lena för fikat, OCH presenten :-) Kommer bild på den senare :-)


Linda är till salu







Liza är tingad







Liv är till salu







Leonardo är tingad







Leonard är tingad







Minns ni min Leo??? Det är han som är morfar till bebisarna









Lena har även Bruce Willis alias Bus. Här med Mia och ett med matte Lena







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Här kan du lämna dina tassavtryck