Sidor

fredag 29 oktober 2010

Millas bebisar 6 veckor

Och det är full fart på dom. Babygymmet som jag köpte på utställningen är verkligen poppis, och har gett mig många goa skratt. Frågan nu är hur länge det kommer att hålla, och OM jag fixar att bygga ett eget.......Dom vuxna katterna leker nämligen också där, och väldigt ofta följer gymmet med till ett annat rum. Men som sagt, bebisarna älskar att leka med det.


Idag så har jag ju tagit en del kort på dom, och jag har filmat. Och varit så frustrerad över att allting går så segt när jag ska ladda upp allting på nätet. Filmerna har tagit typ hela eftermiddagen och det är därför allting blir så sent idag, för jag vill verkligen visa dom :-) För även om bilderna visar hur bebisarna ser ut så blir det ju helt annorlunda om man tittar på en film med dom. Fler bilder finns på hemsidan.


Bebisarnas vikter idag är
Kiefer 625g +94g
Kate 658g +68g
Kenny 620g +100g
Kurt 776g +148g
Katharine 598g +93g
Kevin 728g +109g


Kiefer




Kate




Kenny




Kurt




Kevin




Katharine ser väldigt liten ut här med Suzie och Fjodor :-)



Milla och Eva sitter och spanar ut från sovrumsfönstret, fast Milla tröttnade så klart lagom tills jag kom på att jag skulle fota :-)





Och så lite filmer på bebisarna :-)






1 kommentar:

  1. Vad söta de är! Babygymmet verkar vara en riktig hit!

    SvaraRadera

Här kan du lämna dina tassavtryck