Sidor

fredag 8 oktober 2010

Millas bebisar 3 veckor

Och det har varit en fullspäckad dag. Att ta bilder på 6 kattungar som är 3 veckor tar sin lilla tid....speciellt som dom inte alls vill det som jag vill :-) Dessutom så har jag ju uppdaterat hemsidan också med bilder på dom. Jag måste erkänna att jag faktiskt är osäker på om det finns någon långhår i kullen. Trodde ju att det fanns 2 iallafall. Gunilla frågade hur jag kunde se det när dom är så små :-) Och jag TROR fortfarande att det är dessa 2 som jag trodde innan var långhår, Kate och Kevin, men nu är jag alltså osäker. Hmmmm.....Kanske är Keanu långhår istället. Jaja....återstår att se :-) Här är veckans vikter på dom iallafall, och som vanligt lite bilder. Och efter bilderna på bebisarna blir det MASSOR av bilder på allt möjligt :-)
 
Kiefer 380g
Kate 414g
Keanu 389g
Kurt 444g
Katharine 385g
Kevin 430g


Kiefer 



Kate 




Keanu 




Kurt 




Katharine 




Kevin 




Några nya bilder på min vackra Jamie








Ett par bilder på en lika vacker Tindra




Suzie min lilla pärla....finns ingen som är så gosig och social som hon....hälsar också till gammelmatte Anneli :-)




Så här ser den nya rastgården ut.










Och så här ser det ut hemma hos mig nu :-)
Köket





Bebisarnas rum




Hallen




Sovrummet



Vardagsrum




Toa




Flyttpresent från Nicole. Och idag kom ett nyt igen :-) Men det kommer på bloggen imorgon. Hon skämmer bort mig :-) Denna ska jag ha i bebisrummet, ska bara sy till den....



Flyttpresent från Mia....hon som har Julian



Flyttpresent från min en av mina grannar, Bodil.....som visade sig vara en barndomsvän. Skylten ovanför har ajg fått av Ingrids matte och husse. 



När det inte har blåst dom senaste dagarna så har det regnat. Var bara tvungen att ta en bild på dropparna

3 kommentarer:

  1. Hej Lotta
    Roligt att höra från dig igen. Har sakna den dagliga läsningen av bloggen. I denna kullen tror jag Kevin är favoriten men dom är så fina allihop så det kanske ändras till nästa vecka:-) Så fint ni har det både i kattgården och inne, vilket snyggt golv du fick i köket. Hoppas ni alla kommer att trivas.
    Här hemma är det full rulle i katthagen och grabbarna växer så det knakar! Underbart mysigt!
    Kram//Anneli

    SvaraRadera
  2. Håller nog också på Kevin :) Och Kurtan givetivs. Men de är fina allihopa!!!
    Kram
    Malin

    SvaraRadera
  3. Hej Nu fungera min dator saknar dig .jävligt tråkit här .jobb i morgon få se vad det blir för skit .Puss .saknar dig .benny

    SvaraRadera

Här kan du lämna dina tassavtryck